sunnuntai 9. syyskuuta 2012

Pilkkukuumetta

Mä en voinut vastustaa "leppäkerttupulloa" kun näin siitä mainoksen Kicksin esitteessä! Niinpä marssin tänään kauppaan ja hankin mun vaatehuoneen koristeeksi maailman ihanimman ja söpöimmän hajuveden. Kyseessä on siis Marc Jacobsin "Dot"-tuoksu.





Tuoksu on sisältää punaisia marjoja, pitaya-hedelmää, kuusamaa, kookosta, myskiä, vanilijaa, appelsiininkukkaa ja ajopuuta. Eli aikamoinen tuoksumyrsky siis? Mä en tiedä onko mun hajuaistissa jotain vikaa, mutta mulla tuli tätä tuoksutellessa mieleen lähinnä vesimeloni/päärynä. Mä en ihan ensimmäisellä kerralla lämmenny tälle tuoksulle, mutta jostain syystä nyt se tuoksuu ihan taivaalliselta! 




Nyt mun sateisia syysaamuja piristää siis pilkullinen hedelmäpläjäys :)


4 kommenttia:

  1. Kyllä toi pullo sit vaan on kaunis! Pitäiskö munkin mennä tuoksuttelee sitä uudelleen... :)
    sain muuten vihdoin aikaseks sen oman blogin,
    redcircledress.blogspot.fi!

    VastaaPoista
  2. Toi tuoksu on just ihana! :)

    janinastyle.blogspot.fi

    VastaaPoista
  3. Love it! Great blog, so I'm a new follower =)

    VastaaPoista
  4. That`s nice Diana, welcome! :)

    VastaaPoista