sunnuntai 4. marraskuuta 2012

Black lace

Vaaleanpunainen on ollut aina mun lempiväri, ja tuntuu ettei mun vaatekaapista löydy koskaan tarpeeks vaaleanpunaista. Uusin löytö mun vaatevarastoihin on H&M:n tunika, jossa on kivana yksityiskohtana musta pitsiosio. Rakastan <3




Toinen rakkaus löytyi Aleksi 13:sta. Kyseessä on OIS merkkinen musta rusettilaukku. Laukkua sai myös kahdessa muussa värissä ja jouduin tosiaan pidättelemään itseäni, etten ostanut niistä jokaista...



Pink tunic with black lace detail is from H&M. The black bag with a bow is from Aleksi 13 (OIS). I absolutely love them both! <3

6 kommenttia:

  1. Hello Dear! I like your blog so much! This is my first visit here but definitely not the last :) Would you like to follow each other? :)


    XOXO,
    Monika

    VastaaPoista
  2. Vooi miten ihana tuo musta laukku! =)

    http://aidotvarit.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Hello Dear! I like your blog so much! Would you like to follow each other? :)

    VastaaPoista
  4. ihana laukku jos ikinä tulee mieleen koskaan myydä sitä mä olen aina valmis ostamaan. :) tätä laukkua olen unelmoinut jo liianki pitkään

    VastaaPoista
  5. No se on kyllä yks mun suosikkilaukuista, joten en usko että ainakaan lähiaikoina tulen sitä myymään :D Kannattaa ehkä tuolta aleksi 13:sta kysellä, mikäli niillä ois niitä vielä tai onko tulossa mitään vastaavanlaista myöhemmin?

    VastaaPoista