sunnuntai 27. tammikuuta 2013

No7

Osallistuin jokunen aika takaperin Costume-lehden kilpailuun, jossa palkintona oli No7 ihonhoitopakkaus. Mä en ole IKINÄ voittanut missään mitään, joten olin aika ällikällä lyöty, että tosiaan voitin. Mulla ei ole tapana tsekkailla sähköpostia kamalan usein, ja olinkin saanut pari sähköpostia aiheeseen liittyen, onneksi ei ehtinyt mennä sivu suun. Ehkä tästälähtien voisikin tarkistella mailia hieman useammin kuin kerran kuussa....

No, mitäs pakettiin sitten kuului?

(oikealla hohtovoide, joka ei kuulunut pakettiin)



















-puhdistusmaito
-silmämeikinpoistoaine
-kuorintavoide
-päivävoide, SPF15
-yövoide
-silmänympärysvoide
-dry skin rescue-hoitovoide
-BB-voide


Kaikki voiteet olivat normaalille/kuivalle iholle. Tuotteet olivat myös "hypoallergeenisiä".

Otin tuohon kuvaan mukaan Skin illuminator- hohtovoiteen, joka on aivan huippu! Sitä saa vaaleanpunaisena sekä persikkaisena värisävynä ja itselläni on tuo jälkimmäinen. Voiteessa on näppärä sivellinaplikaattori, jolla voidetta voi levittää suoraan iholle. Tässä on myös näppärä lukitussysteemi, joten voidetta ei pääse leviämään meikkipussiin.

Ainoa ikävä seikka tässä on se, että tän iho-ongelman vuoksi mulla on pannassa kaikki putsarit, voiteet ym. ihonhoitotuotteet. Onkin ollut aika vaikeaa antaa näiden muhia pahvilaatikossa käyttämättömänä. Yhtenä iltana repsahdin ja testasin tuota putsaria, yövoidetta sekä silmänympärysvoidetta ja aamulla tietenkin ihottuma sai taas käänteen pahempaan. Yritänkin nyt pysyä kovana tän asian suhteen. Tällä hetkellä siis putsaan kasvot iltaisin humektanilla, ja käytän sitä myös ihon kosteutukseen. On aika vaikeaa olla läträämättä kosmetiikalla, kun olen tottunut testaamaan kaikki mahdolliset uutuusrasvat ym. No, ehkä tämä joskus vielä helpottaa....

Meikkiä saan kuitenkin käyttää, ja niinpä olen tuon BB-voiteen testannut. Se on kuitenkin mun talvi-iholle liian tumma sävy ja koostumus on mulle liian tököttiä. Tämä vaatii päälleen puuteria, mitä en tykkää näin talvisin hirveästi käyttää. Mielestäni tämä olikin enemmän sävyttävä kosteusvoide, eikä BB-voide. Eli en ostaisi tätä itse, sillä parempiakin BB-voiteita löytyy.

(I took part in a contest and i won! The prize was No7 cosmetic products: Cleansing lotion, eye make-up remover, radiance exfoliator, day cream SPF15, night cream, vitality eye roll-on, dry skin rescue cream, and BB-cream. The skin illuminator is my own and my absolute favourite! However i can`t use these products (exept make-up) because of my skin condition right now...)

2 kommenttia:

  1. Täytyy olla aika tumma sävy, kun on sulle liian tumma :D Mua alko kiinnostaa toi hohtovoide, vaikka mun iho "hohtaa" eli kiiltää jo ihan itsessään tarpeeksi... tykkään vaan ton tapasista tuotteista, vaikka ne ei mun iholle ehkä ole tarkoitettukaan :)

    VastaaPoista
  2. No suosittelen kyllä sitä lämpimästi! Eikä toi mun mielestä nyt ihan niin mee et se sopis vaan tietylle ihotyypille.. ei siitä tullu sellasta rasvasta fiilistä, vaan tosi kaunis hohto. ite mä laitan tota lähinnä tohon poskiluulle. Kyllä toi ainakin sun hääpäivälle olis aika nappi homma? :)

    VastaaPoista