torstai 21. maaliskuuta 2013

Vaatekaapin helmet

Nyt on pakko esitellä mun mielestä kauneimmat asusteet, joita mun kätköistä löytyy. Nämä yli-ihanat rusettikengät olen saanut ystävältäni Lotalta. Ne olivat Lotalle liian pienet ja siksi ne päätyivätkin minun kaappiini. Kengät ovat tietenkin lempiväriäni vaaleanpunaista! Nyt vaan odottelen sopivia kelejä ja tilaisuuksia, joihin saan nämä ihanuudet laittaa.

http://www.lightinthebox.com/


Tämä käsilaukku on tilattu e-baysta. Hintaa laukulle tuli n. 20 euroa postikuluineen päivineen. Laukkua sai niin monessa ihanassa eri värissä että kesti kaksi viikkoa ennenkuin päädyin tähän ihanaan persikkaisen väriin. Laukussa on helmisolki sekä helminauha, josta sitä voi myös kantaa. Kyseinen laukku on kuitenkin mielestäni aivan liian juhlava arkeen, eikä se myöskään pienen koonsa vuoksi sopisi minulle jokapäiväiseen käyttöön. Tämä päätyikin siis juhlalaukuksi. Koska itse käyn/pääsen juhliin hyvin harvoin, en ole vielä saanut sopivaa tilaisuutta käyttää tätä. :( No, ehkä vielä joskus.....


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti