keskiviikko 29. helmikuuta 2012

Nyt on kyllä oma sietokyky todella koetuksella...

Nyt tulee mun blogin negatiivisin postaus joka toivottavasti jää viimeiseksi. Mulla nousi eilen yhtäkkiä 39 asteen kuume joka ei suostunut laskemaan millään. Sen lisäksi sain kamalimman päänsäryn sekä lihaskipuja joka ikiseen paikkaan mun kropassa. Mä en oo koskaan flunssassa käyny näin pohjalla, koska mä en pysty olemaan sekuntiakaan samassa asennossa noiden lihassärkyjen takia ja tuntuu kun kello olis pysähtynyt kokonaan. Kipeenä aika kyllä tosiaan matelee.. Viime yöhön kuului n. 1h yöunia, kaksi pitkää elokuvaa (joista en muista mitään) sekä kaksi kuumaa kylpyä. Sen lisäksi monta tuntia loputonta haahuilua kuumetokkurassa ympäri asuntoa itkien. Sain diagnoosiksi influenssan ja hoitaja varoitteli sen kestävän pahimmillaan kaksi viikkoa!! Mä toivon etten menetä järkeäni ennen sitä.
Nyt on kyllä kaikki vinkit tervetulleita miten selätetään lihaskivut sekä yleinen levottomuus... Ja miks ihmeessä mä itken kokoajan kuin pieni lapsi??

2 kommenttia:

  1. Voi ei, pikaista paranemista sinne! Täälläkin kipeillään, enkä malta odottaa, että pääsee taas hengittämään normaalisti nenän kautta. :D

    VastaaPoista
  2. Kiitos, täällä ollaan jo elävien kirjoissa :) Jaksamista myös sinne!

    VastaaPoista