maanantai 20. helmikuuta 2012

Uudet rakkaat


Nyt mun on pakko hehkuttaa mun uusia kenkiä! En voi sanoin kuvailla mun ilon määrää tällä hetkellä. Kävin ihailemassa näitä kenkiä Biancossa n. 2 kuukautta sitten ja rakastuin niihin heti.

Mulla on tosiaan pienoinen jalkatrauma koska mun pienen koon takia kaikki kengät näyttää mun jaloissa isoilta kalosseilta (tai siis näin mä ainakin luulen). Näissä kengissä on kuitenkin piilotettu kiilakorko ja ne näyttää jaloissa ihan uskomattoman siroilta! Mutta mikä siinä on, että aina kun löytää täydelliset kengät niin ne maksaa mansikoita? Niinpä ne jäi kaupan hyllylle. Sen jälkeen näin toistuvasti unia kyseisistä kengistä ja kaduin jo samana iltana etten ostanut niitä. Siitä lähtien olen metsästänyt nettikaupoista kyseisiä tai edes samannäköisiä kenkiä mutta eipä niitä mistään tullut vastaan. Tilasin jopa e-baysta kengät joiden kuvittelin olevan samanlaiset, mutta ne oli aikamoinen vikaostos. Sen lisäksi, että tilasin yhden koon liian suuret kengät ne olivat aikamoiset kalossit eikä siroudesta ollut tietoakaan...

Pari viikkoa sitten eksyin ihan sattumalta ja kyseiseen kenkäkauppaan ja mikä näky mua odottikaan? Mun ihanat kengät seisoi siellä ALEHYLLYLLÄ puoleen hintaan. Voi sitä riemun määrää!! Nyt nämä mun uudet rakkaat odottaa lumien sulamista ja sen jälkeen mun koira pääsee extralenkeille, jotta pääsen ulkoiluttamaan samalla mun uusia kenkiä :)

Kevät tule jo!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti